Jun 18, 2011

Буян - Эргэлзээ (Олны хүртээл болгосон Хүрэлхүү)


http://xocoo.wordpress.com/2008/09/03/doubt-by-khurlee/

Би ер нь амьдралд
Их эргэлзээд байдаг болчихжээ.
Би өөрийгөө ингээд бодоход
Миний сэтгэл санаа
Өөдрөг ч юм шиг
Стресэнд орсон ч юм шиг.
Шөнө унтчихаад би өглөө нь босоход
Урьд шөнө нь унтсан ч юм шиг
Унтаагүй ч юм шиг.
Босож ирээд үсээ самнахад
Миний ус унаад ч байгаа юм шиг
Ургаад байгаа ч юм шиг.
Эхнэрээ харахаар
Миний эхнэр хөөрхөн ч юм шиг
Нүүрээ будаагуйг нь харахаар
Муухай ч юм шиг.
За тэгээд
Зурагтаа асаагаад ирэнгүүт
Нэг их том том өмд өмссөн
Хип хопууд гарж ирээд
Дуулаад ч байгаа юм шиг
Загнаад ч байгаа юм шиг.
Дахиад сувгаа солингуут
Парламентийн гишүүд гарж ирээд
Хууль зохиогоод ч байгаа юм шиг
Хуйвалдаан зохиогоод ч байгаа юм шиг.
Дахиад суваг солингуут
Хонгор сум гараад ирж байгаа юм.
Хонгор сумынхан хордсон ч юм шиг
Хордоогүй ч юм шиг.
Одоо ингээд бодоход
Миний жижиг Монголд
Ийм олон телевиз байх нь
Зөв ч юм шиг
Буруу ч юм шиг.
Сарын эцэст очоод цалингаа авахлаар
Ажил хийсэн ч юм шиг
Хийгээгүй ч юм шиг.
Өчүүхэн бага цалин авч байгаа байхгүй юу.
За тэгээд
Энэ бүхэнд бачуураад
Цонхоо онгойлгохоор цонхоор
Агаар ороод ч байгаа юм шиг
Угаар ороод ч байгаа юм шиг.
Гэртээ орж ирээд
Сонин гарчиглахаар
Үнэн ч юм шиг
Үлгэр ч юм шиг.
За тэгээд
Өөдөөс ирж байгаа залууг харахаар
Эрэгтэй ч юм шиг.
Цоолчихсон чихийг нь харахаар
Эмэгтэй ч юм шиг.
Гудамжны сандал дээр
Үнсэлцээд сууж байгаа хоёр хосыг харахад
Үнсэлцээд ч байгаа юм шиг
Үсдэлдээд ч байгаа юм шиг.
За тэгээд
Машинаа асаагаад
Гудамжны хөдөлгөөнд орно.
Миний машин яваад ч байгаа юм шиг
Зогсоод ч байгаа юм шиг. 
Битүү түгжээ.
Хааяа нэг найзуудтайгаа уулзаад
Ганц юм задлаад ууна.
Яг уунгуут
Ингээд дуваажинд очсон ч юм шиг.
Шартсаны маргааш
Тамд уначихсан ч юм шиг.
Гудамжаар гиюүрээд явж байгаа
Охидыг харахаар
Оюутан ч юм шиг
Ор хөнжлийн ажилтан ч юм шиг.
Энэ үнэтэй үнэтэй жийп унаад явж байгаа
Монголчуудийг харахаар
Монголчууд мандан бадраад ч байгаа юм шиг.
Траншейний хүүхдүүдийг харахаар
Балран доройтоод ч байгаа юм шиг.
Хааяа нэг бөх үзье гээд л
Бөхийн өргөөнд яваад очингуут
Ганц хайртай аварга минь
Зодгоо тайлчихсан ч юм шиг
Дахиж барилдах гээд ч байгаа ч юм шиг.
Энэ байгалийн баялгийг ашиглах нь
Зөв зөв л гээд байгаа
Зөв ч юм шиг
Буруу ч юм шиг.
Энэ сайд нар огцорлоо л гээд байх юм
Огцроод ч байгаа юм шиг
Дэвшээд ч байгаа юм шиг.
Энэ Монгол банкны мөнгө
Алга боллоо л гэх юм.
Алга болоод ч байгаа юм шиг
Арвижаад ч байгаа ч юм шиг.
Энэ тэнд нил байгаа
Энэ хятад ресторанд ороод
Хааяа хоол иднэ.
Хоол идсэний дараа
Цадсан ч юм шиг
Дахиж өлсөөд ч байгаа юм шиг.
За тэгээд
Энэ бүгдийг бодсоны эцэст
Миний тархи толгой
Өвдөөд ч байгаа юм шиг
Зүгээр ч юм шиг.
Ингэж бодохоор миний бие
Эрүүл ч юм шиг
Өвчтэй ч юм шиг.
Заримдаа би
Хүрлээ мөн ч юм шиг
Биш ч юм шиг.
Ингээд юм юмны тухай
Эргэцүүлж бодоод л байх юм.
Өдөр хоног өнгөрөөд л байна.
Өдөр хоног өнгөрөөд байхад
Би өөрөө өтлөөд ч байгаа юм шиг
Залуужаад ч байгаа юм шиг.
Амьдралд юу ч ойлгохгүй
Эргэлзээд л байна даа гэж.
Нээрээ нэг иймэрхүү зүйл
Болоод ч байгаа юм шиг
Үгүй ч юм шиг ээ гэж.

No comments:

Post a Comment

Та санал сэтгэгдлээ бичнэ үү.

Оюутнууд аа, орчуулгын шүүмжийн уралдаанд идэвхтэй оролцоорой

http://translationclub.blogspot.com/2014/10/blog-post_15.html Wednesday, October 15, 2014 Орчуулгын шүүмжийн нээлттэй уралдаан з...